Hirek a játék Világból

Í­rta: Mr.Kacsa ; 2010.08.30. 12:36

L4D/L4D 2 - The Sacrifice DLC

A Left 4 Dead 2 első DLC-jében összetalálkoztunk a foghíjas eredeti csapattal, a következő csomagból pedig az is kiderül, hogy mi vezetett a létszámcsökkenéshez.

A Valve eredeti terve szerint a The Passing előzményeit feldolgozó DLC csak az első játék felhasználói számára lett volna elérhető, ám szerencsére meggondolták magukat, s a The Sacrifice névre keresztelt csomagot mindkét játékostábor élvezheti, ráadásul az L4D2 közönség a No Mercy pályacsomagot is megkapja.

Az új kampány során újra az eredeti négyessel ragadunk fegyvert, de egy kritikus pillanatban döntenünk kell arról, hogy ki áldozza fel magát a többiek érdekében. A hivatalos történet szerint Bill veszti életét, de dönthetünk másként is, bár ez sajnos nem befolyásolja a The Passing tartalmát, a történteket és a szereplők hátterét részletesebben feldolgozó -- még a DLC előtt megjelenő -- négyrészes képregénysorozatot pedig még annyira sem.

A The Sacrifice egy most még ismeretlen időpontban fog megjelenni PC-re és Macintoshra ingyenes, Xbox 360-ra pedig fizetős formában.

 

Az angol védelmi miniszter betiltaná a MoH-ot

Az amerikaiak után az angolok is lecsaptak az új Medal of Honorra -- a szigetország védelmi minisztere be akarja tiltani a játékot.

Mint azt mindannyian nagyon jól tudjuk, a modern Medal of Honor a rivaldafényt a multiplayer módjának köszönheti, melyben tálib katonákkal lövöldözhetünk amerikai bakákra. Ez azonban furcsa mód az USA-ban csak kisebb felháborodást váltott ki, miközben az angoloknál rendesen kiverte a biztosítékot.

Az ország védelmi minisztere, Liam Fox gusztustalannak nevezte a játékot és arra kérte a boltokat, hogy ne árulják a terméket, ezzel támogatva a brit csapatokat. Érdemes tudni azonban, hogy Fox szerint a tálibokkal brit katonákra kell lőni, holott az ország hadserege nem szerepel a játékban, vagyis a politikus úr részben egy téves információra alapozta a Sunday Timesban megjelent nyilatkozatát.
 

MoH: Nem volt hiábavaló a béta

A júniusi bétatesztelés során gyűjtött információk alapján a fejlesztők számos ponton javítottak a Medal of Honor multiplayer módján.

A bétateszt alapján elmondható, hogy a Medal of Honor többjátékos módja még nem teljesen az, amit vártunk, és semmiképpen sem az, ami képes lenne ledönteni a trónjáról a Call of Duty-szériát. De szerencsére a játékosok rengeteg értékes visszajelzéssel látták el a fejlesztőket, akik azóta keményen dolgoznak a hibák kijavításán.

A hivatalos PlayStation blogon megjelent cikk szerint a teljes játékban a találatok helyét jegyző hit detection jóval precízebb lesz, még akár az ellenfél lába között is ellőhetünk. Továbbá nem lesz szükséges felkutatni a muníciós ládákat, az elhullott katonáktól is töltényekhez juthatunk, a támogató bónuszokat nehezebb lesz megszerezni,a Tier 1-es szint elérése jelentőségteljesebb lesz, hiszen több jutalmat kapunk, illetve a fegyverekhez -- amelyek tulajdonságain csiszoltak -- jóval kiterjedtebb, gazdagabb fejlődési fa tartozik. És végül, de nem utolsósorban az egész multis szekció sokkal szebb lett, és jóval stabilabban is működik.

Az id szerint még kell idő a 3D-nek

Az id Software sosem volt olyan beszédes cég, mint pár konkurens csapat, így érthető, hogy ha mondanak valamit a srácok, arra a fél világ felfigyel. Jelenleg is ez a helyzet, most épp a 3D-s játékok vannak soron. 

Todd Hollenshead, az id Software vezetője a Eurogamernek nyilatkozott a 3D-s őrület jelenlegi állásával kapcsolatban. Bár a Sony és a Nintendo ezerrel nyomja a térhatású képet, Todd szerint korai az öröm, és csak akkor lesz értelme ráállni a dologra, ha a 3D-s tévék ára elfogadható szegmensbe csúszik.

"Egyszer talán eljön az idő, amikor végre megoldjuk, hogy a 3D klassz legyen, s ne olyan gyökérnek tűnő dolog, mint manapság." -- kezdte nem túl optimista magyarázatát Hollenshead.

"Egyrészről ja, nagyon király élmény a 3D egy olyan filmmel, mint az Avatar, amit mindenki látott. Engem viszont még ott is zavart az a fránya szemüveg. Két óra után fájt tőle az orrom. Tudom, hogy a cucc a nappalimban más, mert választhatok egy csomóféle szemüveg közül. De akkor is viselnem kell egyet, nincs mese. Amikor pedig játszol és mozgatod a fejed, elcsúszhat, ezzel komoly gondokat okozva. Arról már nem is beszélve, hogy a tévék kib****tt drágák. Van egyáltalán elég szolgáltatás ezért a pénzért?"

Todd Peter Moore szavaira is reagált, melyekben az EA nagyfőnöke néhány nappal ezelőtt a 3D befektetési költségeit állította szembe a végleges termék hozta összeggel, rámutatva, hogy a két szám koránt sincs megfelelő arányban.

"Sokkal elfogadottabb és elterjedtebb dologgá kell váljon a 3D ahhoz, hogy a játékvilág szereplőinek megérje belefektetni. Eleinte oké, hogy egy-egy apróságot ki tudunk belőle hozni, de ahhoz, hogy a benne rejlő lehetőségek kiaknázhatók legyenek, időre van szükség."

Nos, Toddnak lehet, hogy igaza lesz. Mindazonáltal a Nintendo 3DS kézi konzolja lehet az első lépés a "gyökérség" felszámolására, s ha a japán kiadó jól jár el, a következő konzolgeneráció már profitálhat a térhatású játékélményből. Az id egyébként nagy munkában van a RAGE-dzsel és a Doom 4-gyel, melyek a cég filozófiájához híven 2D-ben érkeznek majd.

(A képek a RAGE-ből származnak.)

 

Jövőre jön a GTA 5 és az L.A. Noire?

A Cowen nevezetű elemzői csoport szerint a Grand Theft Auto V és az L.A. Noire is jövőre fog megjelenni.

A Cowen szakemberei szerint az a tény, hogy kilenc héttel az év vége előtt még nem érkezett bejelentés a pontos megjelenési dátumról valószínűleg azt jelenti, hogy az L.A. Noire csak jövőre fog a boltokba kerülni. Az pedig, hogy a Take-Two továbbra hadilábon áll a játékaik megjelenésével, ahhoz vezethet, hogy a 2011-es év nem úgy alakul majd, mint azt gondolták, vagyis egyre biztosabb, hogy a jövő év második felében jön egy új GTA, mely megoldja az esetleges gondokat.
1 Hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://specialgamers.blog.hu/api/trackback/id/tr582258557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Geryger 2010.12.30. 14:17:45

Be akarta tiltani a MOH-ot?
süti beállítások módosítása